Claudia Schiepers


en wijlen weg…
August 2, 2006, 8:55 am
Filed under: Werk

En we zijn ermee begonnen! Gisteren heb ik mijn eerste werkdag gehad en het was heerlijk om terug aan de slag te gaan. Heeeeeeel veeeeeel informatie en dat kan ik de volgende drie dagen een beetje opslaan, verwerken en aan beginnen te werken. De jobomschrijving is echt een fantastische uitdaging, dus tot nu toe niks dan goeds over mijn nieuwe werkgever. De kantoren zijn zeer sleek, modern en nieuw en iedereen ziet er op het eerste zicht vriendelijk uit. Ook het woon-werktraject valt reuze mee. Ik wandel ongeveer 5 minuten van mijn appartement naar het metrostation, dan zit ik ongeveer 15 minuten op de metro (met 1 wissel) en dan nog eens 2 minuten wandelen naar kantoor. Rozengeur en maneschijn dus… Al is het wel duidelijk dat ik zeer hard ga mogen travachen. Meer over de job zelf volgt nog wel, anders wordt het hier zo saai he…

2 Comments so far
Leave a comment

fijn dat het je daar aanstaat.Tot binnenkort.

Comment by tante gaby

en wijlen weg…

nice..

Comment by trevonthedude




Leave a Reply

