Claudia Schiepers


Chaos in vliegtuigland
August 10, 2006, 4:21 pm
Filed under: Actualiteit

Super dat ze het allemaal op tijd onderschept hebben… Ik hoop alleen dat ik morgen er niet uren vertraging door heb. Morgen moet ik effe in Antwerpen zijn. Even een dagje op en neer. Het lijkt alsof er niet echt problemen zijn op de luchthaven van London City.

Volgende week vertrek ik vanop Heathrow naar New York. Ik hoop dat ik tegen dan een computer of boek mee het vliegtuig mag opnemen. Ach ja, dan moeten we zeker maar film kijken, he.

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

