Claudia Schiepers


Stillekes
August 10, 2006, 9:14 am
Filed under: Londen

Mijn verontschuldigingen voor het lage post-gedrag, maar ik heb nog altijd geen internet thuis. De bankrekening is eindelijk in orde en dus heb ik ook die BT-telefoonlijn kunnen bestellen. Zonder telefoonlijnis er hier nog geen ADSL mogelijk. (Iets wat in Belgie wel al kan)

Nu moet ik twee dagen wachten en dan kan ik de "broadband" aanvragen. Dat duurt dan 10 (!) werkdagen vooraleer het actief is. En ik vertrek volgende week naar New York… Ach ja, het komt een keer in orde 😉

Televisie valt tegen. De Freeview service is belachelijk slecht. Van de 40 of zo beloofde kanalen, kan ik er in werkelijkheid ongeveer een 15-tal ontvangen. En niet eens de leuke… Ok, ik heb de 4 BBC kanalen, de 2 BBC kinderkanalen en 2 muziekkanalen, maar voor de rest is het allemaal shopping of spelletjes (van die Toeters en Bellen-toestanden, 24 uur per dag). Misschien dat ik toch maar overschakel naar Sky… Duur, maar wel gratis breedband internet…

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

