Claudia Schiepers


Warm water
August 14, 2006, 8:21 am
Filed under: Londen

Ja! Eindelijk heb ik warm water in mijn appartementje. De (electrische) boiler was ergens kapot en zorgde ervoor dat elke nacht de zekering sprong, met als resultaat: koud water. Gelukkig dat er in de swimming pool beneden ook douches zijn, zodat ik ‘s morgens tenminste toch fris gewassen kon gaan werken. Al is het niet bevorderlijk voor het humeur als je je eerst moet aankleden, naar beneden moet sloffen, een douche in een koude kleedkamer moet nemen, weer moet aankleden, naar boven moet sloffen om dan je klaar te maken om te gaan werken. Geef mij dan maar die warme badkamer in mijn eigen plekje…
Blijkbaar was het een zeer moeilijke fix-job, want ik volgens "management" is de loodgieter een keer of 5 langsgeweest (telkens als ik al op het werk zat). Het enige tastbare bewijs van iemand’s aanwezigheid, was de bril van de WC die altijd omhoog stond. Warm water daarentegen, nergens te bespeuren.
Maar nu is dat eindelijk opgelost. Gisteren is een (zeeeeeeeeer knappe) jonge loodgieter langsgeweest en het is opgelost! Mijn eerste warme douche in mijn eigen appartment in Londen!

Joehoe!

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

