Claudia Schiepers


Oogsnoep
September 11, 2006, 3:28 pm
Filed under: Londen, Sport, Voetbal

Deze morgen,  na een uurtje vertraging eindelijk geland op London City airport. Eindelijk weer thuis! Terwijl ik stond te wachten op mijn bagage zag ik opeens deze gasten deze… en deze… en jaja, ook deze (jam jam jam). Allemaal mooi in hetzelfde pak met een sporttas over hun schouders gegooid. een beetje verder stond de ganse ploeg. Allemaal met de haartjes gestyled alsof ze drie uur voor de spiegel gestaan hadden deze morgen. Waarom kan ik er nooit eens zo een beetje deftig uitzien na een vlucht? Bij mij heerst meestal het gevoel van plakkerigheid…

Anyway, blijkbaar speelt hun ploeg morgenavond tegen Chelsea voor de Champions League. Er zijn zelfs nog tickets te koop. Ik vond het alleszins helemaal niet meer erg van die vertraging… lonk, lonk…

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

