Claudia Schiepers


Boemel
September 21, 2006, 8:33 am
Filed under: Werk

Deze morgen het trolley’ke gepakt om weer op de boemel te gaan. Deze keer niet naar New York of Singapore of Belgie, neen… deze keer ga ik richting… Londen… Vanaf deze avond tot zondagnamiddag ga ik naar een weekendvergadering van het bedrijf, vlak buiten Londen. Ik ben eens benieuwd, want het is de eerste keer dat ik alle partners zal ontmoeten. En ‘t is natuurlijk ook vrij hard werken geblazen. Het hotel ziet er alleszins zeer aangenaam uit. Mijn excuses als het hier weer enkele dagen stillekes is.

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

