Claudia Schiepers


Brand
September 25, 2006, 6:39 pm
Filed under: Londen

Als om 01:30h ‘s nachts het brandalarm afgaat in een vijf-sterren hotel in het noorden van Londen, dan ben ik:

A. blij dat ik nog in de bar rondhang met enkele collega’s na twee vermoeiende dagen en niet al in bed lig

B. opgelucht dat in niet in mijn bed lig terwijl er twee mannen mijn kamer binnenstormen, het licht aandoen en roepen :"Please evacuate the hotel now, this is not a fire drill, we have a real fire in the hotel"

C. content dat ik geen baby of kleine kinderen bij mij heb die ik dan in een deken moet wikkelen, uit hun slaap moet halen en 1,5 uur mee op de parking buiten moet staan

D. blij dat ik mijn kleren nog aan heb en niet in hotel-peignoir en blote voeten buiten rondloop

E. gelukkig dat ik niet in de kamer slaap waar de brand is uitgebroken in een van de openhaarden (en niet van een achtergelaten sigaret op de kamer… iets waar opeens alle rokers voor vrezen dat op hun kamer aan het gebeuren is)

F. stout als ik samen met die collega’s (allemaal een beetje onder invloed) moet lachen met wildvreemde businessmannen die opeens compleet uit hun element zijn en hun haren in alle richtingen hebben staan…

1 Comment so far
Leave a comment

Was dat toevallig op 31 augustus in het Marriott hotel Kensingston?

Comment by Ben




Leave a Reply

