Claudia Schiepers


Zuid-Afrika
October 2, 2006, 9:53 pm
Filed under: Londen

Ik heb de laatste tijd iets met Zuid-Afrika ook al ben ik er nog nooit geweest. Mijn nichtje heeft er de laatste maanden behoorlijk wat tijd gespendeerd, een nieuwe coole vriendin in New York is Zuid-Afrikaanse (haar broer heeft aan de Zuid-Afrikaanse versie van de Apprentice meegedaan!!) en ik heb dit weekend ontdekt dat daar ook hele knappe surfdudes vandaan komen… ja echt… heeeeeele knappe… en die kunnen meer dan alleen surfen… Babbelen enzo ook.

1 Comment so far
Leave a comment

Ik hou van Zuid-Afrika. Zou er onmiddellijk terug naartoe willen gaan.
*sigh*

Comment by Overexposured




Leave a Reply

