Claudia Schiepers


Verkiezingen
October 8, 2006, 5:51 pm
Filed under: Actualiteit

Ik zie net dat de zwarten, die trouwens voor de eerste keer meedoen, 7.5 percent halen in mijn thuisgemeente in Belgie. Ziek word ik ervan. Mijn grootvader, liberale ex-burgemeester draait zich nu om in zijn graf…

4 Comments so far
Leave a comment

zwart of bruin. riemst of …
ze blijven het doen en het is om misselijk te worden. arm vlaanderen.

Comment by J.

Na-oorlogs kleuren taalgebruik neigt ook naar onverdraagzaamheid en extreme standpunten, dochterlief.
je vader

Comment by jean-marie

Bij ons haalden ze van de eerste keer 16,4% dat is nog erger…

Comment by Me

Hier in Aalst gingen ze van 13 naar 23%. Voor de provincieraadsverkiezingen zelfs 27,5. Ik ben er hier nog niet goed van. Duizenden mensen die voor een haat-partij stemmen die enkel tegen alles is, maar zelf geen constructief alternatief kan aanbieden. Shit, shit, shit…

Comment by pierre du coin




Leave a Reply

