Claudia Schiepers


Duvel
October 11, 2006, 5:28 pm
Filed under: Londen

Gisteren pintjes gaan drinken in de Bar Music Hall hier in de straat van mijn werk. Een Duvel-cafe is dat. Helemaal eigendom van de Belgische brouwerij die vollop bezig is met een marketing-offensief in Londen. En de mensen hier vinden het allemaal best te pruimen. Mijn collega’s hebben dan ook vrolijk op mijn aanraden Duvel, Maredsous, Vedett en ook Palm en Kriek naar binnen zitten kappen.

Omdat de marketing en sales director van de UK er was, en op een of andere manier had opgevangen dat ik Belgisch en jarig was (luide collega’s), ben ik buiten gestapt met twee Duvel-fleskes, een Duvel glas en een coole Duvel t-shirt (van Bellerose nog wel). Opschrift van de T-shirt: Sympathy for the Duvel. Ja, daar kan ik wel om lachen 🙂

Michel Michel Moortgat, baas van all things Duvel, was toevallig ook hier en dat is een hele vriendelijke meneer (met een zeer knappe madame). Bedankt Bram voor de introductie.

Jaja, definitely stamcafe-potentieel…

1 Comment so far
Leave a comment

Hoi Claudia alles goed, ik ben dat meisje die onlangs een email gestuurd heeft om je proficiat te wensen :)(studente marketing)
Aangezien ik een project lopen heb rond de marketingstrategie van Duvel kon ik niet anders dan hier een kleine reactie op nalaten ….. zo tof dat je Michel Moortgat eens kon ontmoeten 🙂 volgens mij een man met zeer veel kennis van zaken …..
Vele groetjes xxxxxxxxxxxx
Delphine

Comment by Delphine




Leave a Reply

