Claudia Schiepers


Beter
November 8, 2006, 3:19 pm
Filed under: Londen

Eindelijk voel ik me een beetje beter. De keelpijn en snottebellen zijn er nog, maar de koorts en spierpijn zijn verdwenen. Na twee dagen vanuit mijn bed gewerkt te hebben, zit ik dus nu terug tussen de collega’s. Tussen is niet helemaal juist, want sinds maandag heb ik een eigen bureau(tje) waarin ik dus nu vrolijk op mijn laptopje zit te typen. Weg van de open vloer. En dat heeft zijn voor- en nadelen. Geen plezante babbels meer met Jan en alleman, maar ook geen 2-uur durende verslagen van weet-ik-veel-welke-voetbalmatch meer moeten aanhoren. En ik kan nu een beetje muziek op de achtergrond laten spelen zonder dat dat de anderen stoort. Fijn terug StuBru beluisteren en af en toe het nieuws uit Belgie eens horen.

Ondertussen is er weer veel gebeurd: Broer is langsgekomen, P en Q zijn langsgeweest, Ender kwam op bezoek (7 hengsten van venten een weekend lang over de vloer…) en Mr T is terug verhuisd. Foto’s van al deze gelegenheden volgen nog. Dit weekend ga ik zelf terug naar Belgie. Zalig nietsdoen in Limburg en enkele vrienden terug opzoeken.

Vanaf volgende week denk ik dat ik ongeveer elk weekend weer bezoek heb tot Kerstmis. Iedereen is even welkom, maar weet dat ik het nu ongeveer gehad heb met Westminster, the London Eye en Picadilly Circus. Ik vervoeg jullie wel ‘s avonds als er pintjes gepakt worden enzo.

1 Comment so far
Leave a comment

Join the club. Iedereen is blijkbaar ziek geworden afgelopen week…

Comment by rimbaloe




Leave a Reply

