Claudia Schiepers


Elfje
December 28, 2006, 2:13 pm
Filed under: Familie

Voila, de kerst is weer voorbij en Belgenland is weerterug ingeruild voor Londen. ‘t Is snel omgevlogen, maar ik heb tenminste de hele familie weer eens terug gezien. Lekker gegeten, goed gedronken, leuke cadeaus gekregen (niks voor ebay). Zelfs de Genkse God is helemaal uit Brussel naar Riemst gereden om nog eens een pintje te gaan drinken in de Reynaert op de hoek. Helaas ben ik een aantal andere vrienden misgelopen, maar dat halen we wel weer in.

En er wordt vanaf nu een nieuwe traditie ingevoerd. De kjoslampkes-fuif in Rosmeer moeten we nu elk jaar crashen. En met we bedoel ik broer R, zus K., schoonbroer P. en ikzelf (en eventuele aanhangsels van de toekomst). Geloof me, er zijn weinig dingen grappiger dan je volwassen zus (moeder van 2) om 4 uur ‘s morgens door het huis te zien huppelen met de elfen-vleugeltjes van je nichtje op haar rug, terwijl ze roept: " Ik ben een engel, ik ben een engel…"
OK… Mutti kon er niet zo mee lachen…

1 Comment so far
Leave a comment

Is de Genkse god nog steeds vrijgezel :p?

Comment by C.




Leave a Reply

