Claudia Schiepers


Date
January 7, 2007, 2:24 pm
Filed under: Evenement

Deze avond heb ik een heuse, echte date! Dit is echt de eerste keer dat ik hier in Londen door iemand die ik compleet niet ken (buiten 5 minuten cafe-babbel), ben uitgevraagd om iets te gaan eten en drinken. Spannend! Want op het eerste zicht ziet het er echt wel ok uit (klopt nu heel hard op hout).

Ik vraag me al de hele dag af (het is zondag en ik heb eens een dagje niets te doen) of de dag waarop mannen je mee uitvragen een of ander teken aan de wand is. Zo van
Maandag: Tja, ik heb toch helemaal niks anders te doen, dus moet ik ook niet echt iets verzettien in mijn agenda, dus kan ik wel met je uitgaan.
Dindag/Woensdag: Ik wil al wel eens een UEFA-cup of Champions league match missen en iets gaan drinken met jou in plaats van met mijn mates voor het scherm te hangen.
Donderdag: Goh, jou zie ik wel zitten want in plaats van met de collega’s de hele avond in de pub pints te hijsen, wil ik wel liever met jou iets gaan eten en misschien drinken.
Vrijdag/zaterdag: voor jou, niks dan het beste. Ik wil gezien worden met jou en we gaan de hele nacht dansen en we zien wel waar het eindigt…

Maar wat betekent zondag dan??? Mmmm… Iemand?

1 Comment so far
Leave a comment

Zondag is de dag van : “Normaal heb ik niets te doen, maar allez nen date kan er altijd wel af…”
Maar ik denk dat dit eerder iets positiever zal zijn ;

Comment by Depechie




Leave a Reply

