Claudia Schiepers


Huisgenoot
January 10, 2007, 11:18 pm
Filed under: Familie

Vanaf morgen heb ik een nieuwe huisgenoot voor de komende maanden. Broer Rob heeft besloten om zijn kansen eens te wagen in de joekeey. En hij gaat er ook een blog over bijhouden, tenminste dat zegt hij. Misschien hem toch maar eens briefen over welke dingen niet op een blog hoeven terecht te komen…

Rob_1

Ik kijk enorm uit naar mijn kleine broer (toch 9 jaar jonger) zijn komst. Ik wist dat dat twee slaapkamer/twee badkamer-appartement geen slecht idee was. Natuurlijk zullen de nodige ruzies en scheldtirades volgen, maar hier heb ik iets meer macht… Het is mijn huis en niet dat van papa en mama. Mijn wil is gewoon wet, ha! :-).

Maar hij gaat het hier leuk vinden en ja mutti, dit is echt goed voor hem. Eens weg uit Riemst voor een tijdje en een beetje werken in het buitenland kan nooit kwaad. Nu nog een job vinden en wie weet wanneer hij teruggaat… En zo verlaat de jongste ook het huis… Maar ik zal goed voor hem zorgen hoor, mutti. En af en toe eens een oogje in het zeil houden. En da’s weer een extra reden om de overtocht eens wat meer te maken, he.

En voor al die curieuze neuzen: hoe die date was, dat zal ik misschien ooit nog eens vertellen.

1 Comment so far
Leave a comment

Hoe jij over je familie praat doet me zo aan die van mij denken ! Wat hebben wij toch geluk dat zo’n goeie familieband nog bestaat he 🙂

Comment by danielle




Leave a Reply

