Claudia Schiepers


Bagage
January 22, 2007, 5:09 pm
Filed under: Reizen

De Gouden Schoen was plezant, het werkevenement zo mogelijk nog plezanter, de drankjes in de Villa Ernesto smaakten en het bed bij Ax was heerlijk. Maar nu zitten we alweer in "the land of the free", al zou "the land of the freezing" meer passen nu… Het is hier verdomd koud in New York. En vermits mijn bagage het vliegtuig vanuit Belgie niet op tijd verlaten heeft (in Londen) om de vlucht naar New York te halen, kan ik zelfs de laagjes-strategie niet toepassen om de koude weerstand te bieden. En nu maar hopen dat die koffer toch maar snel hier geraakt.
Ik heb mijn eerste nachtje geslapen op mijn nieuwe appartement hier in New York en zo heb ik tenminste de shampoo en deo van mijn roommates kunnen stelen. Meer over het appartement later. Nu eerst werken… Nog 3 dagen en dan: Miami! Zon, zee, strand, cocktails en niks, maar dan ook niks doen!

1 Comment so far
Leave a comment

geniet van die welverdiende vakantie! santé 😉

Comment by Roel




Leave a Reply

