Claudia Schiepers


Bagage (2)
January 23, 2007, 8:35 pm
Filed under: Uncategorized

Gggrrrrrrrrrrr…. Twee dagen in New York en nog steeds geen koffer. Niet grappig, British Airways!! Ik weet dat de tijd tussen aankomen in Londen (vanuit Brussel) en vertrekken in Londen (richting New York) vrij kort was om de koffer van het ene naar het andere vliegtuig te brengen. Daar moest ik trouwens nog aan denken toen ik aan het spurten was van Gate 1 naar Gate 23! Maar die twee uur vertraging die dan opeens aangekondigd werd (waardoor we weer allemaal het vliegtuig naar New York moesten verlaten), moet toch wel voor voldoende extra tijd gezorgd hebben…
Ok, dat shoppen voor nieuwe kleren vind ik niet zo erg, maar verdomme, ik wil mijn eigen spullen. Mijn parfums, mijn juwelen, mijn kleren, mijn ondergoed, mijn shampoo, mijn tandenborstel, mijn alles! Breng mij die koffer!

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

